❤ Akhirnya Aku Kahwin ! ❤


Wuhooo . Akhirnya Aku Kahwin . Faa dah Kahwin ? Hahaha . Adoyai . Apehal buat muka macam tu ? Dahi dah macam kek lapis . Wahai abang2 , kakak2 , adik2 , pakcik dan makcik sekalian alam . Di sini ada pembetulan . Bukan Faa yang kahwin . Hihih . Diulangi , bukan Faa . Faa masih tunggu abang hensem masuk meminang . Siapa ? Randy Pangalila . Betolllll~ Hahaha . Sorry . Tak serius . :)
Uwaa . Setia jugak korang dengan belog Faa . Meh sini Faa mao cium sikit . Muahhh ~ Wahaha . Faa ni orang nak tahu dia lambat-lambatkan cerita pulak . Alaaa . Jangan merajok . Jangan la buat muks macam tu . Buruk betul rupanya .
Faa mulakan la ni . Di mulakan dengan bismillahirahmannirahim . Actually , Faa dah khatam . Khatam mengaji ke ? Hihi . Tak la . Khatam baca novel . Satu hari ni Faa habiskan masa baca novel tu . Best woo . Mantop . Ngehee .



Haaa . Tu la rupa Muka Buku "Akhirnya Aku Kahwin" . Best giler beb . Korang baca la . Tak kering gusi Faa ketawa . Walao . Hahaha . Actualy , baca novel memang hobi Faa . 
Ewahh2 , Faa ni asyik actualy jer dari tadi . Kang tak pasal jadi 'minah ekceli' macam dalam novel . Wahaha . Jangan heran kalau Faa asyik 'hahaha' jer . Sisa ketawa baca novel tak hilang . Melekat tu . Dah jadi macam penyakit .
Actually , Wahh . ekceli lagi . Kan aku dah kata . Faa memang suka ketawa . Lucu sikit ketawa . Kalau ketawa punya la tak ada brek . Ada brek tapi tak makan . Nanti kita bawa la pergi bengkel . Repair . Kat Batu10 , Hospital orang gila . Hahaha~
Ok . Faa nak promote sekali lagi . Korang beli la novel tu . Macam lagu cerita P.Ramlee tu . Gerenti , Puas hati . (Cak cak cak) . Dengar tu . Betul kata cicak . Dapatkan di pasaran .
Actually , wahaii ! Terpengaruh minah ekceli ni . Faa beli novel ni kat Delta Mall Sibu . Masa tu ada fair apa tadi . Alaaa , tak ingat pulak . Yang dibuat oleh stationary Popular .
Faa tengok jer Faa terus tarik bagi kat papa . Tunggu punya tunggu . Faa ingat nak suruh dia bayar . Balik2 , Faa yang bayar . Tak menjadi plan aku . Papa satu , wat tak tahu jer . Dah Faa bagi kat dia novel tu . Paham2 la . Hahah . Anak yang membodek . Tanggung dosa kau Effa .  Tapi masa tu ada diskaun . So , Faa tak la kedekut sangat nak bayar . Hahaha .
Lepas baca , Faa memang puas hati . Congrate to Herna Diana .



Tiada ulasan: